Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Joker feat. İnfaz - Geçer Zamanla 2014 Sözleri

Joker feat. İnfaz - Geçer Zamanla 2014 Sözleri
Joker feat. İnfaz - Geçer Zamanla 

          

Güneş batmadan gel gece boğmadan şehri
Derdimiz sormadan geçti hep yıllar kol kanat ger şimdi
İnan yok param hiç cepte dostlarım gittikçe 
Biraz daha zor oldu her şey fakat korkmadım hiç kimse 
Beni ben yaptığından bahsetmesin yok tanıdım kimsem
Belki borç alırım sizden koş peşimden izle şimdi
Boş verip her şeyi konuş dost kalalım sizde vicdan yok sanırım
İstersen gel postalımı temizle
Cepte son sigaram belki 
Hayat zor ve tamam gergin olma lan bu kadar kendine boş yere zarar verdin
Yaşam zor zanaat derdin olmadan ne anlamı varki
Ne kadar düşmanın varsa vardır bri o kadar mermi
İstersen ol karaktersiz çal ve çırp soy gaza geldikçe
Kötülük öyle bir mikropki doymaz hiç yedikçe
Bardak dolmaz sanarken taşar böyle bekledikçe
Zaman durmaz akar gider böyle bekledikçe 
Bırak her şeyi geride nasıl olsa geçer zamanla ...
İnfaz  ;
Geçen zaman nakit

Yeter uzatma git 
Ellerim yazmaktan usanmaz hiç benimle uğraşma piç
Etimde saklı dişin sevinme bu başka bişiy
Seninle başka şehir dert ortağım bi kaç kişi 
İlaç gibi şuan yaktım ateşi
Sözlerim kulaklarına şiir kalbiniz kirli
Suratlarınız çirkin tüm haklarımız bitti
Sokaklarımız sisli sevaplarım ve günahlarımız gizli
Doğrularımın ve yanlışlarımın hepsi
Sokakları ben karış karış gezdim
Korkularımı alışmıştım sessiz
Bakışlarınız kılıçtan da keskin
Başkalarıyla tanıssamda eskir
Kafamı bozma bas git
Sevdiklerime hasret 
Yaşlandıkça bezgin bedenim nöbette ki bi asker gibi at kendini
En sert dilim ister sev ister terket
Ne derden de rap servetim
Bırak her şeyi geride nasıl olsa geçer zamanla....


Bir önceki yayınladığımız Asi Styla Ölüm 1 2014 dinlemek için Allataki Linke tıklamanız yeterli olacakır ..

 http://rapsohbet.blogspot.com/2014/01/asi-styla-olum-1-izle-dinle-sozleri-2014.html

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top